צור קשר whatsapp-call

עורך דין פיצויי פיטורים

חוק פיצויי פיטורים הוא אחד החוקים הסוציאליים החשובים ביותר. הוא נכנס לתוקף כבר ב-1964, אחרי שהכנסת החליטה לעגן בחוק את ההרגל שהיה קיים עוד קודם לכן, כדי למנוע מצב שבו מעסיקים יכולים להתחמק מכך. יחד עם זאת, לעיתים נוצר צורך בקבלת סיוע משפטי, ולכן מומלץ להבין איך מקבלים בעזרת עורך דין פיצויי פיטורים מלאים. עוד כדאי לדעת שעו"ד אריק סגל כבר סייע לעובדות ועובדים רבים לממש את הזכות המשמעותית הזו.

איך מקבלים בעזרת עורך דין פיצויי פיטורים מלאים?

* בדיקת זכאות – השלב הראשון הוא בדיקה יסודית של הזכאות לפיצויי פיטורים. בהקשר זה חשוב להדגיש שהחוק כולל כללים שונים לגבי אוכלוסיות שונות, ולכן נדרשת בדיקה מקצועית.

* חישוב גובה הפיצויים המגיעים לכם – גם סכום הפיצויים משתנה בהתאם לפרמטרים רבים. כך למשל מי שפוטר ללא מתן הודעה מוקדמת זכאי לתוספת לפיצויים עבור אותה תקופה שבה היה אמור להמשיך לעבוד ושנמנעה ממנו עקב אי מתן ההודעה המוקדמת.

* מכתב אזהרה למעסיק – כשעובד או עובדת שפוטרו לא קיבלו את מלוא הפיצויים המגיעים להם, עורך דין מומחה לדיני עבודה ישגר מכתב אזהרה למעסיק. במקרים רבים עצם הכניסה לתמונה של עורך דין מטעמים תבהיר למעסיק כי הוא עלול להסתבך, ולכן הוא ישלם לכם את כל הסכום המגיע לכם.

* הגשת תביעה לבית דין לעבודה – במידת הצורך, עורך דין מנוסה יגיש תביעה לבית דין לעבודה. חוקי המגן בתחום העבודה ברורים ונוקשים, ולכן מעסיק שינסה להתחמק מחובת תשלום מלוא הפיצויים המגיעים לעובד או עובדת שפוטרו יגלה שבית המשפט מחייב אותו לשלם אותם בתוספת הוצאות המשפט.

שירות על בסיס בקיאות מקצועית ויושרה מלאה

כדי לקבל בעזרת עורך דין פיצויי פיטורים מלאים, בהתאם לנסיבות הספציפיות של המקרה, איש המקצוע שאליו אתם פונים חייב להיות בעל בקיאות מקצועית מעמיקה. איכות חשובה נוספת היא יושרה מוחלטת, וכמו כן נדרשת זמינות גבוהה. השירות של עו"ד אריק סגל מתנהל כולל את שלושת המרכיבים הנ"ל גם יחד, ובהתאם הוא מספקת תועלת מקסימלית לכל מי שפונה אליו לעזרה.

post-image

פרויקטים נוספים

post-thumbnail
פיטורין ללא שימוע

פיטורין הם לעיתים קרובות מכשול בחייהם של עובדים. לא רק שפיטורין מערערים את יציבותכם הכלכלית,...

קרא עוד >
post-thumbnail
פיצויים ופנסיה

סיום יחסי עובד-מעביד הוא תמיד אירוע מורכב ורגיש עבור העובדים. מלבד הצורך להתמודד עם השלכות...

קרא עוד >
post-thumbnail
עורך דין דיני עבודה פיטורים

דיני העבודה כוללים שורה ארוכה של חוקי מגן, וזאת עקב פערי הכוחות המובנים בין מעסיקים...

קרא עוד >
post-thumbnail
הרעת תנאים

הרעת תנאים בעבודה: הבנת הזכויות והאפשרויות המשפטיות של העובד הרעת תנאי עבודה היא סוגיה מורכבת ורגישה...

קרא עוד >
image
אם אתם מרגישים שהזכויות שלכם בעבודה נפגעות, אל תהססו לפנות אלינו!
אנו כאן כדי להילחם עבורכם ולהבטיח שתזכו לקבל את מה שמגיע לכם