צור קשר whatsapp-call

עורך דין דיני עבודה פיטורים

דיני העבודה כוללים שורה ארוכה של חוקי מגן, וזאת עקב פערי הכוחות המובנים בין מעסיקים לעובדים. בפרט ישנם חוקים העוסקים במקרי פיטורים. בהתאם ניתן למנוע בעזרת עורך דין דיני עבודה פיטורים שאינן חוקיים ולשמור על הזכויות של כל עובד ועובדת, הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי. דיני עבודה הם תחום המומחיות העיקרי של משרד עו"ד אריק סגל ושות', ובהתאם היכולת לספק תועלת אמיתית למי שפוטרו שלא כדין.

איך למנוע בעזרת עורך דין דיני עבודה פיטורים לא חוקיים?

* פיטורים ללא שימוע – כשעובד או עובדת מקבלים מכתב פיטורים מבלי שנערך להם שימוע, הם רשאים לפנות לבית דין לעבודה כדי לקבל סעד משפטי. סעד אפשרי אחד הוא פיצוי כספי, בסכום שעשוי להיות משמעותי בהתאם לנסיבות הפסקת העבודה והמאפיינים האישיים של האדם. סעד אפשרי שני, ובפרט כשמדובר על עובדים במגזר הציבורי, הוא ביטול הפיטורים.

* פיטורים של עובדת בהריון – החוק אוסר על מעסיקים לפטר עובדת בהריון, גם אם כלל לא ידעו שהעובדת הרה. החוק תקף לעובדות עם ותק של 6 חודשים או יותר במקום העבודה, וגם על עובדות עם ותק של פחות מחצי שנה כשסיבת הפיטורים היא ההריון. עורך דין מומחה לדיני עבודה יתנהל תחילה מול המעסיק ובמידת הצורך יסייע בהגשת תביעה שתמצה את הזכויות.

* פיטורים ללא תשלום מלוא הזכויות – גם כשהפיטורים עצמם התבצעו כחוק, אבל המעסיק לא שילם לעובד או לעובדת את כל הכספים המגיעים להם, או לא סיפק הודעה מוקדמת בהתאם לדרישות החוק, יש מקום לפנייה לעורך דין מנוסה כדי למצות את הזכויות.

מאבק נחוש בזמינות גבוהה

כשנעזרים בשירות של עורך דין דיני עבודה פיטורים לא חוקיים יכולים להימנע, או לכל הפחות להוביל לתשלום פיצויים מוגדלים לעובד או לעובדת. במשרד עו"ד אריק סגל ושות' מסייעים לעובדים שפוטרו, תוך הקפדה על זמינות גבוהה ושקיפות מלאה. מאפיין נוסף של השירות במקרים אלה הוא יושרה מלאה, כך שתוגש תביעה רק כשיש הצדקה אמיתית לכך. הייעוץ מבוסס על ניסיון רלוונטי והייצוג בבית הדין לעבודה מתאפיין בנחישות רבה.

post-image

פרויקטים נוספים

post-thumbnail
פיטורין ללא שימוע

פיטורין הם לעיתים קרובות מכשול בחייהם של עובדים. לא רק שפיטורין מערערים את יציבותכם הכלכלית,...

קרא עוד >
post-thumbnail
פיטורין

פיטורין: הבנת זכויותיכם והחשיבות של ייצוג משפטי מקצועי פיטורין הם אירוע משמעותי ומאתגר בחייו של כל...

קרא עוד >
post-thumbnail
הרעת תנאים

הרעת תנאים בעבודה: הבנת הזכויות והאפשרויות המשפטיות של העובד הרעת תנאי עבודה היא סוגיה מורכבת ורגישה...

קרא עוד >
post-thumbnail
פיצויים ופנסיה

סיום יחסי עובד-מעביד הוא תמיד אירוע מורכב ורגיש עבור העובדים. מלבד הצורך להתמודד עם השלכות...

קרא עוד >
image
אם אתם מרגישים שהזכויות שלכם בעבודה נפגעות, אל תהססו לפנות אלינו!
אנו כאן כדי להילחם עבורכם ולהבטיח שתזכו לקבל את מה שמגיע לכם