צור קשר whatsapp-call

עורכי דין לענייני עבודה בירושלים

עבודה היא מרכיב מרכזי בחיים המודרניים, ובהתאם ישנם מצבים רבים שבהם כדאי לפנות אל עורכי דין לענייני עבודה בירושלים. במשרד עו"ד אריק סגל ושות' מספקים מגוון רחב של שירותים משפטיים בתחום, החל מייעוץ דרך עריכת חוזי העסקה וכלה בייצוג בפני בית דין לעבודה במקרה של הגשת תביעה.

מתי כדאי לפנות אל עורכי דין לענייני עבודה בירושלים?

* אחרי פיטורים – במקרה כזה עורך דין שהמומחיות שלו היא דיני עבודה יסייע לכם להבין האם הפיטורים היו חוקיים, מהן הזכויות המגיעות לכם (למשל הודעה מוקדמת או תשלום שכר כתחליף למתן פרק זמן להתארגן), והאם קיבלתם את מלוא התשלומים שהמעסיק מחויב על-פי חוק לשלם לכם (הפקדות פנסיוניות, דמי הבראה ועוד).

* כששוקלים להתפטר עקב הרעת תנאים – עורך דין מומחה לענייני עבודה יעזור לכם להבין האם הנסיבות הספציפיות אצלכם בעבודה מאפשרות לכם להתפטר בדין מפוטר. באופן כללי תקבלו ייעוץ שיעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר, ואם תבחרו להתפטר, לעשות זאת בהתאם לכל דרישות החוק כך שהמעסיק לא יוכל לתבוע אתכם או להתחמק מתשלומים שונים המגיעים לכם.

* כשרוצים חוות דעת אובייקטיבית לגבי חוזה עבודה שאתם מתבקשים לחתום עליו – כדי לוודא שאין בהסכם "מוקשים" שעלולים לגרום לכם נזק בהמשך הדרך.

* כשחווים אפליה אסורה – החוק מחמיר מאוד עם אפליה בקבלה לעבודה וגם בקידום במקום העבודה, בקביעת תנאי עבודה ועוד. חל איסור חמור להפלות בין מועמדים או עובדים על רקע דת, גזע, מעמד אישי, גיל, השקפה, שירות צבאי ועוד. מומלץ להתייעץ עם עורך דין מיומן כדי להבין איך מוכיחים טענה על אפליה.

למצות את הזכויות ולהימנע מטעויות

באופן כללי מומלץ להיעזר בידע ובניסיון של עורכי דין לענייני עבודה בירושלים בכל מקרה של ספק או חשש. החוק מקנה זכויות רבות לעובדים (וגם למעסיקים, כמובן), וחבל לוותר עליהן. כמו כן עורך דין מיומן מונע טעויות שעלולות לעלות לכם ביוקר. במשרד עו"ד אריק סגל ושות' עוסקים בענייני עבודה מזה שנים רבות, ובהתאם איכות השירות הגבוהה.

 

post-image

פרויקטים נוספים

post-thumbnail
אי מתן הודעה מוקדמת

יחסי עובדים ומעבידים נשענים על חוקים רבים וגם על הגינות בסיסית. אי מתן הודעה מוקדמת...

קרא עוד >
post-thumbnail
פיצוי פיטורים לעובד שפוטר

החוק מחייב את המעסיקים השונים, גם בעסקים הפרטיים וגם במגזר הציבורי, לשלם פיצוי פיטורים לעובד...

קרא עוד >
post-thumbnail
תביעת מעסיק

לכל עובד ועובדת הזכות להגיש תביעה כנגד המעסיק שלהם, בין אם הם עובדים בעסק פרטי...

קרא עוד >
post-thumbnail
אי תשלום פנסיה

אי תשלום פנסיה פוגע באופן משמעותי ביכולת של אדם להבטיח לעצמו רווחה כלכלית גם אחרי...

קרא עוד >
image
אם אתם מרגישים שהזכויות שלכם בעבודה נפגעות, אל תהססו לפנות אלינו!
אנו כאן כדי להילחם עבורכם ולהבטיח שתזכו לקבל את מה שמגיע לכם